Geen categorie
Comments 6

Win een leuk Fair Trade pakket van Delhaize

Af en toe speel ik eens graag Sinterklaas. Ik weet het. Het is wat vroeg maar omdat vandaag  De Week (of liever de 10-daagse) van de Fair Trade begint, bedacht Delhaize een leuke win-actie. Als één van de pioniers inzake verkoop van fairtrade producten wil mijn favoriete supermarkt één van jullie verwennen met een schoon (letterlijk én figuurlijk) pakket van lekkernijen.

keep-calm-and-buy-fairtrade-29

“Delhaize lanceerde 27 jaar geleden als eerste retailer in België Faitrade-producten in haar assortiment. Doorheen de jaren is het assortiment gegroeid en vandaag bestaat het uit meer dan 80 producten, gaande van reinigingswatjes tot chocolade of bonen. Producten waarvoor de landbouwers voornamelijk uit het Zuiden een correcte prijs ontvangen. En die geproduceerd worden met respect voor mens en milieu en met milieubewuste methodes. Om de beste garanties te hebben werkt Delhaize dan ook al van in het begin samen met het Fairtrade keurmerk.” (bron persbericht Delhaize)

Liken & sharen om te winnen om deze geweldige mix te winnen ! 

img_2695Deelnemen is heel eenvoudig en kan in een paar simpele muisklikken. Volg deze stappen en wie weet win je een heerlijk kennismakingspakket met de beste Fair Trade producten….

  1. Like de Facebook pagina van Delhaize
  2. Like de Facebook pagina van Cuberdon & Macaron of als je al fan bent deel deze post met al jouw vrienden
  3. Plaats een comment op deze post  en vertel ons welk Fair Trade product jij zo fantastisch vindt? Hier kan je alle producten ontdekken.
  4. De wedstrijd loopt tot en met 15 oktober 2016. Een onschuldige kinderhand zal dan een winnaar kiezen. Deze winnaar wordt persoonlijk gecontacteerd en krijgt dit geweldige pakketje thuisgeleverd.
  5. Veel succes en smakelijk !

 

 

6 Comments

  1. Hey, leuke actie! Delhaize is sowieso mijn eerste keuze als warenhuis en bij me om de hoek, dus super makkelijk! De boontjes en sluimererwten gebruik ik regelmatig, in een wokschoteltje of zo. Verder Assam thee en af en toe Jasmijnthee. Ben&Jerry’s of course😉 De pure chocolade is ook heel lekker en de cacao koop ik ook, voor mijn chocoladegebak en andere zoetigheden, maar met zo’n bus kom je natuurlijk wel even toe, dus die koop ik minder vaak! De rijst en room heb ik nog nooit geprobeerd, volgende keer ga ik er eens naar kijken! Groetjes, Ingrid

  2. Griet Van Cauwenberge says

    Leuke wedstrijd! Ik heb onlangs op een event de (ijskoude) Starbucks Hazelnut Macchiato Fairtrade koffie gedronken en vind deze heel lekker! Sindsdien heb ik ook mijn eigen Starbucks koffie in huis!🙂

  3. Debbie Andries says

    Het Fair Trade fruit van Delhaize is superlekker! De ananassen zijn m’n favoriet! Heerlijk op de pizza, of als dessertje (gebakken of in een fruitsla)!

  4. Mijn favoriet, als een chocoholic, is de pure chocola en melkchocola van Tony’s Chocolonely. Ik doe zelfs pure chocola in mijn koffie. 😁

Geef een reactie

